PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Osiedle Kochanowskiego

   Administracja Osiedla "Kochanowskiego"

  •  Al. Jachowicza 33/4


   Kierownik Adm. Osiedla

  •  Jerzy Wiśniewski

   Z-ca Kierownika Adm.

  •  Andrzej Rajewski 

 Telefony:


 Administracja Osiedla:

  •    24 262-99-96 

 Zakład konserwacyjny - zgłaszanie usterek:

  •    24 262-49-50  

 Pogotowie awaryjne - funkcjonuje poza
 godzinami pracy administracyjnej: 

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie dźwigowe:

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie antenowe RTV:

  •    24 263-35-62

 

   Godziny funkcjonowania administracji:

  •  Poniedziałek    7:00 - 15:00
  •  Wtorek              7:00 - 15:00
  •  Środa                9:00 - 17:00
  •  Czwartek          7:00 - 15:00
  •  Piątek                7:00 - 15:00
Adresy budynków PSM L-W administrowane przez Administrację Osiedla "Kochanowskiego" 

 

Budynki mieszkalne przy ulicy:

  • Bielska 30, 30a, 34, 36/1, 38b, 40, 40a
  • Jachowicza 31, 35, 36, 37
  • Kochanowskiego 1, 1a, 1/1, 3, 3a, 3b, 15, 15a, 15b, 17, 19, 21,21/1,23,26,31,33
  • Kolegialna 25, 29a, 30, 38, 39
  • Lotników 3, 7, 18, 19,
  • Obrońców Westerplatte 2/1, 4/1, 10/1, 10/2, 14/1, 16, 18, 20, 20/1, 22
  • Północna 23, 30, 30a
  • Traugutta 8, 10

Pawilony usługowe wolnostojące przy ulicy:

  • Jachowicza 32, 33/4, 34A, 38A
  • Kochanowskiego 22, 22a, 35, 35a
  • Obrońców Westerplatte 6a

Garaże wolnostojące w obiektach jednokondygnacyjnych przy ulicy:

  • Bielska 36a
  • Kochanowskiego 15c, 15d, 23A, 33A, 33B
  • Obrońców Westerplatte 2A, 6B, 6C, 6D, 10A, 10B

Bezpośrednim administrowaniem zasobów zajmuje się Administracja Osiedla, która wykonuje swoje zadania w szczególności poprzez:

  • dokonywanie okresowych przeglądów technicznych zasobów oraz określanie potrzeb remontowych,
  • utrzymanie w należytym stanie technicznym zasobów poprzez dokonywanie remontów i konserwacji,
  • obsługę użytkowników lokali,
  • zapewnienie ogrzewania, dostawy zimnej i ciepłej wody, energii elektrycznej, gazu w budynkach wyposażonych w gaz przewodowy oraz interweniowania u dostawców w przypadku wystąpienia zakłóceń,
  • wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy budynków, w których jest taki wymóg,
  • zapewnienie oświetlenia części i pomieszczeń wspólnych w budynkach,
  • przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji oraz deratyzacji w pomieszczeniach wspólnych budynku oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu estetycznego w budynku (za wyjątkiem sprzątania klatek schodowych w zakresie należącym do użytkowników) oraz w otoczenia ,
  • oznaczenie numeracji nieruchomości budynkowej, lokalu, klatki schodowej, kondygnacji,
  • zapewnienie odpowiednich pomieszczeń i pojemników do gromadzenia nieczystości stałych i usuwania odpadów,
  • współpracę z organami samorządowymi, reprezentującymi członków.