PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Rada Nadzorcza

Rada Nadzorcza

  • Rada Nadzorcza sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością Spółdzielni.
  • Rada Nadzorcza wybrana przez Walne Zgromadzenie w dniu 11 czerwca 2019 roku , na kadencję 2019 - 2022 składa się z 15 członków.
  • Do składu Rady Nadzorczej z poszczególnych osiedli zostali wybrani:
  1. z Osiedla Kochanowskiego:
    1. Golat Józef
    2. Kacprzyński Zbigniew
    3. Szkopek Stanisław
  2. z Osiedla Tysiąclecia:
    1. Buraczyński Zygmunt
    2. Olczak Monika Teresa
    3. Szuszczewicz Małgorzata
  3. z Osiedla Łukasiewicza
    1. Grzelak Jarosław Roman
    2. Patora-Ciarka Jadwiga
    3. Zalewska Katarzyna Beata
  4. z Osiedla Dworcowa
    1. Antczak Zenon
    2. Chęciński Jan Mieczysław
    3. Pyć – Marek Elwira Kinga
  5. z Osiedla Rembielińskiego
    1. Adamkiewicz Wiesław
    2. Derlukiewicz Anna
    3. Pawlak Edyta

Skład Rady Nadzorczej wybranej przez Walne Zgromadzenie Spółdzielni w dniu 11 czerwca 2019r. na kadencję 2019 - 2022, po ukonstytuowaniu w dniu 4 lipca 2019r. przedstawia się następująco: 

PREZYDIUM RADY NADZORCZEJ:

  • Szuszczewicz Małgorzata – Przewodnicząca Rady Nadzorczej
  • Antczak Zenon – Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej
  • Szkopek Stanisław – Sekretarz Rady Nadzorczej
  • Grzelak Jarosław Roman – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
  • Adamkiewicz Wiesław – Przewodniczący Komisji Społeczno - Członkowskiej
  • Kacprzyński Zbigniew – Przewodniczący Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi

KOMISJA REWIZYJNA:

  • Grzelak Jarosław Roman – Przewodniczący Komisji
  • Olczak Monika Teresa – Członek Komisji
  • Golat Józef – Członek Komisji
  • Derlukiewicz Anna – Członek Komisji

KOMSJA SPOŁECZNO – CZŁONKOWSKA:

  • Adamkiewicz Wiesław – Przewodniczący Komisji
  • Chęciński Jan Mieczysław – Członek Komisji
  • Buraczyński Zygmunt – Członek Komisji
  • Pyć – Marek Elwira – Członek Komisji
  • Szkopek Stanisław – Członek Komisji

KOMISJA GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI :

  • Kacprzyński Zbigniew – Przewodniczący Komisji
  • Zalewska Katarzyna Beata – Członek Komisji
  • Patora-Ciarka Jadwiga – Członek Komisji
  • Pawlak Edyta – Członek Komisji

Rok 2019:

Rok 2018:

Rok 2017:

Rok 2016 - do 14 czerwca:

Rok 2015:

Rok 2014

Do zakresu działania Rady Nadzorczej należy: » pełna treść regulaminu

  1. Uchwalenie planów finansowo-gospodarczych i programów działalności społecznej, oświatowej i kulturalnej,
  2. nadzór i kontrola działalności Spółdzielni, a w szczególności:
    1. badanie okresowych sprawozdań oraz sprawozdań finansowych,
    2. dokonywanie okresowych ocen wykonania przez Spółdzielnię jej zadań gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania przez Spółdzielnię praw członkowskich,
    3. przeprowadzanie kontroli nad sposobem załatwiania przez Zarząd wniosków organów Spółdzielni i poszczególnych jej członków.
  3. podejmowanie uchwał w sprawie nabycia i obciążenia prawa oraz nieruchomości, bądź nabycia zakładu lub innej jednostki organizacyjnej,
  4. podejmowanie uchwał w sprawie przystępowania do innych organizacji społecznych oraz występowania z nich,
  5. zatwierdzanie struktury organizacyjnej Spółdzielni,
  6. rozpatrywanie skarg na działalność Zarządu,
  7. składanie Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni sprawozdań zawierających w szczególności wyniki kontroli i ocenę sprawozdań finansowych,
  8. podejmowanie uchwał w sprawach czynności prawnych dokonywanych po między Spółdzielnią, a członkiem Zarządu lub dokonywanych przez Spółdzielnię w interesie członka Zarządu oraz reprezentowanie Spółdzielni przy tych czynnościach; do reprezentowania Spółdzielni wystarczy dwóch członków Rady Nadzorczej przez nią upoważnionych,
  9. uchwalanie regulaminu Zarządu, Zebrań Osiedli, Rad Osiedli i innych regulaminów przewidzianych w niniejszym statucie z zastrzeżeniem § 76 pkt. 13 i 14,
  10. wybór i odwoływanie członków Zarządu, w tym prezesa i jego zastępcy,
  11. koordynowanie działalności nadzorczo - kontrolnych Rad Osiedli,
  12. rozpatrywanie odwołania od decyzji Rad Osiedli oraz rozpatrywanie skarg na ich działalność,
  13. uchylanie uchwał Rad Osiedli o ile wykraczają one poza przyznane uprawnienia albo są one niezgodne z przepisami prawa, Statutu, uchwałami Walnego Zgromadzenia Spółdzielni i Rady Nadzorczej oraz obowiązującymi w Spółdzielni regulaminami. Uchylanie może nastąpić w ciągu 30 dni od daty powzięcia wiadomości o uchwale, nie później jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty jej podjęcia,
  14. zwoływanie Walnego Zgromadzenia Spółdzielni w warunkach określonych w statucie (§ 77 ust.5)
  15. określenie wartości rzeczy ruchomych, których nabycie lub zbycie w cenie przekraczającej ustaloną wartość może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Radę Nadzorczą,
  16. wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych,
  17. podejmowanie uchwał w przypadku naruszenia zakazu konkurencji przez członków Zarządu lub Rady Nadzorczej,
  18. określanie zakresu rzeczowego poszczególnych inwestycji mieszkaniowych i warunków ich realizacji oraz sposobu rozliczania kosztów wspólnych zadania inwestycyjnego,
  19. uchwalanie planów wydatków na remonty oraz wysokości odpisów dla poszczególnych nieruchomości,
  20. uchwalanie stawek opłat na pokrycie kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości dla poszczególnych rodzajów lokali.
  21. Wybór przedstawiciela Spółdzielni na Zjazd przedkongresowy Krajowej Rady Spółdzielczej

-->