PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Zarząd

Zarząd

  • PSMLiWZarząd składa się z trzech osób, w tym prezesa i jego zastępcy, lub prezesa i dwóch zastępców, wybranych przez Radę Nadzorczą, spośród członków Spółdzielni mających wykształcenie wyższe.
  • Spośród członków Zarządu co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia zarządcy nieruchomości.
  • Wybór Zarządu może nastąpić w drodze konkursu, którego warunki ustala Rada Nadzorcza. Przewodniczący Rady Nadzorczej reprezentuje Spółdzielnię w stosunkach pomiędzy członkami Zarządu a Spółdzielnią.
  • Rada Nadzorcza może w każdym czasie odwołać członków Zarządu.
  • Zarząd kieruje działalnością Spółdzielni oraz reprezentuje ją na zewnątrz.

Zarząd Płockiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Płocku działa w trzyosobowym n/w składzie: 

  • Jan Karol Rączkowski - Prezes Zarządu
  • Mariusz Pakulski - Zastępca Prezesa
  • Zofia Grażyna Kędzierska - Członek Zarządu ds. Zarządzania Nieruchomościami 

Rok 2018

  • Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2017 r » zobacz
  • Kierunki pracy Spółdzielni w 2018 r » kierunki

Rok 2017

  • Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2016 r » zobacz
  • Kierunki pracy Spółdzielni w 2017 r » kierunki

Rok 2016

  • Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2015 r » zobacz
  • Kierunki pracy Spółdzielni w 2016 r » kierunki

Rok 2015

  • Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2014 r » zobacz
  • Kierunki pracy Spółdzielni w 2015 r » kierunki

Rok 2014

  • Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2013 r » zobacz
  • Kierunki pracy Spółdzielni w 2014 r » kierunki

Zarząd pracuje kolegialnie na odbywanych okresowo posiedzeniach. W okresie pomiędzy posiedzeniami Zarząd wykonuje swoje funkcje w ramach podziału czynności pomiędzy członkami Zarządu.Podział czynności pomiędzy członkami Zarządu, sprawy zastrzeżone do decyzji kolegialnych, tryb obradowania i podejmowania uchwał oraz inne sprawy organizacyjne określa regulamin Zarządu uchwalony prze Radę Nadzorczą.

Do kompetencji Zarządu należy podejmowanie wszelkich decyzji nie zastrzeżonych w ustawie lub statucie innym organom Spółdzielni, w szczególności:

  1. podejmowanie decyzji w sprawach przyjęcia członków do Spółdzielni, dokonywanie wyboru na członka Spóldzielni zgodnie z § 7 ust. 1 Statutu oraz ustanawianie praw do lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, a także zawieranie umów najmu lokali użytkowych, garaży i lokali mieszkalnych,
  2. sporządzanie projektów planów finansowo - gospodarczych i programów działalności społecznej, oświatowej i kulturalnej,
  3. prowadzenie gospodarki Spółdzielni w ramach uchwalonych planów i wykonywanie związanych z tym czynności organizacyjnych i finansowych,
  4. zabezpieczenie majątku Spółdzielni,
  5. sporządzanie rocznych sprawozdań i sprawozdań finansowych oraz przedkładanie do zatwierdzania Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni,
  6. zwoływanie Zebrań Osiedli i Walnego Zgromadzenie Spółdzielni,
  7. zaciąganie kredytów bankowych i innych zobowiązań,
  8. udzielanie pełnomocnictw
  9. współdziałanie z samorządem terytorialnym, organami administracji państwowej oraz organizacjami społecznymi i gospodarczymi.
  10. ustalanie jednostkowych stawek opłat nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów, za korzystanie z mienia Spółdzielni, za usługi i pozostałe świadczenia

Zarząd składa roczne sprawozdanie ze swojej działalności, Radzie Nadzorczej, Zebraniu Osiedli oraz Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni.