PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Osiedle Rembielińskiego

   Administracja Osiedla "Rembielińskiego"

  •  ul. Rembielińskiego 11


   Kierownik Adm. Osiedla

  •  Janusz Dzięgielewski

   Z-ca Kierownika Adm.

  •  Rafał Gabarski  

 Telefony:


 Administracja Osiedla:

  •    24 263-32-44  

 Zakład konserwacyjny - zgłaszanie usterek:

  •    24 262-66-94   

 Pogotowie awaryjne - funkcjonuje poza
 godzinami pracy administracyjnej: 

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie dźwigowe:

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie antenowe RTV:

  •    24 263-35-62

 

   Godziny funkcjonowania administracji:

  •  Poniedziałek    7:00 - 15:00
  •  Wtorek              7:00 - 15:00
  •  Środa                9:00 - 17:00
  •  Czwartek          7:00 - 15:00
  •  Piątek               7:00 - 15:00
Adresy budynków PSM L-W administrowane przez Administrację Osiedla "Rembielińskiego" 

 


Budynki mieszkalne przy ulicy:

  • Gawareckiego 2, 3, 4, 6, 8
  • Narodowych Sił Zbrojnych 9, 11, 13, 15, 17
  • Kossobudzkiego 2, 3, 4, 5, 6, 9
  • Siennickiego 3, 4, 4/1, 4/2
  • Płoskiego 1, 1/1, 2, 4, 6, 8
  • Rembielińskiego 1, 1/1, 1/2, 5, 9, 13
  • Rutskich 1, 2, 3, 4, 5, 6,8

Pawilony usługowe wolnostojące przy ulicy:

  • Rembielińskiego 10A, 11, 15
  • Tysiaclecia 10

Garaż wielopoziomowy przy ulicy:

  • Rutskich 7

Bezpośrednim administrowaniem zasobów zajmuje się Administracja Osiedla, która wykonuje swoje zadania w szczególności poprzez:

  • dokonywanie okresowych przeglądów technicznych zasobów oraz określanie potrzeb remontowych,
  • utrzymanie w należytym stanie technicznym zasobów poprzez dokonywanie remontów i konserwacji,
  • obsługę użytkowników lokali,
  • zapewnienie ogrzewania, dostawy zimnej i ciepłej wody, energii elektrycznej, gazu w budynkach wyposażonych w gaz przewodowy oraz interweniowania u dostawców w przypadku wystąpienia zakłóceń,
  • wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy budynków, w których jest taki wymóg,
  • zapewnienie oświetlenia części i pomieszczeń wspólnych w budynkach,
  • przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji oraz deratyzacji w pomieszczeniach wspólnych budynku oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu estetycznego w budynku (za wyjątkiem sprzątania klatek schodowych w zakresie należącym do użytkowników) oraz w otoczenia ,
  • oznaczenie numeracji nieruchomości budynkowej, lokalu, klatki schodowej, kondygnacji,
  • zapewnienie odpowiednich pomieszczeń i pojemników do gromadzenia nieczystości stałych i usuwania odpadów,
  • współpracę z organami samorządowymi, reprezentującymi członków.