PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Osiedle Tysiąclecia

   Administracja Osiedla "Tysiąclecia"

  •  ul. Tysiąclecia 1


   Kierownik Adm. Osiedla

  •  Jan Robakiewicz

   Z-ca Kierownika Adm.

  •  Grzegorz Skupniewski 

 Telefony:


 Administracja Osiedla:

  •    24 262-10-85, 24 268-53-62 

 Zakład konserwacyjny - zgłaszanie usterek:

  •    24 263-32-58  

 Pogotowie awaryjne - funkcjonuje poza
 godzinami pracy administracyjnej: 

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie dźwigowe:

  •    24 263-35-62 

 Pogotowie antenowe RTV:

  •    24 263-35-62

 

   Godziny funkcjonowania administracji:

  •  Poniedziałek    7:00 - 15:00
  •  Wtorek              7:00 - 15:00
  •  Środa                9:00 - 17:00
  •  Czwartek          7:00 - 15:00
  •  Piątek               7:00 - 15:00

 

Adresy budynków PSM L-W administrowane przez Administrację Osiedla "Tysiąclecia"

 

Budynki mieszkalne przy ulicy:

  • Bielska 14A, 51, 51/3
  • Dąbrówki 1, 2, 3, 4
  • Hermana 1, 2, 3, 4, 6
  • Kobylińskiego 8, 14, 34
  • Królewiecka 1, 3
  • Krzywoustego 2
  • Łukasiewicza 12, 18, 20
  • Mieszka I-go 1, 2, 4, 4a
  • Nowowiejskiego 1, 3, 5, 7
  • Okrzei 1
  • Piasta Kołodzieja 1, 2, 3, 5
  • Tysiąclecia 7, 7/1, 9, 9/1

Pawilony usługowe wolnostojące przy ulicy:

  • Kobylińskiego 2, 4, 6, 14A
  • Krzywoustego 3, Krzywoustego 2B
  • Łukasiewicza 14, 16
  • Okrzei 1a
  • Tysiąclecia 1, 9A, 13a, 13b
  • Piasta Kołodzieja 2A

Garaże wolnostojące w obiektach jednokondygnacyjnych przy ulicy:

  • Łukasiewicza 14A
  • Nowowiejskiego 3a, 3b, 5a, 5b
  • Okrzei 1b, 1c, 1d
  • Tysiąclecia 1B, 1C, 1D, 1E

Bezpośrednim administrowaniem zasobów zajmuje się Administracja Osiedla, która wykonuje swoje zadania w szczególności poprzez:

  • dokonywanie okresowych przeglądów technicznych zasobów oraz określanie potrzeb remontowych,
  • utrzymanie w należytym stanie technicznym zasobów poprzez dokonywanie remontów i konserwacji,
  • obsługę użytkowników lokali,
  • zapewnienie ogrzewania, dostawy zimnej i ciepłej wody, energii elektrycznej, gazu w budynkach wyposażonych w gaz przewodowy oraz interweniowania u dostawców w przypadku wystąpienia zakłóceń,
  • wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy budynków, w których jest taki wymóg,
  • zapewnienie oświetlenia części i pomieszczeń wspólnych w budynkach,
  • przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji oraz deratyzacji w pomieszczeniach wspólnych budynku oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu estetycznego w budynku (za wyjątkiem sprzątania klatek schodowych w zakresie należącym do użytkowników) oraz w otoczenia ,
  • oznaczenie numeracji nieruchomości budynkowej, lokalu, klatki schodowej, kondygnacji,
  • zapewnienie odpowiednich pomieszczeń i pojemników do gromadzenia nieczystości stałych i usuwania odpadów,
  • współpracę z organami samorządowymi, reprezentującymi członków.