PŁOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA

Osiedle Łukasiewicza

   Administracja Osiedla "Łukasiewicza"

  •  ul. Łukasiewicza 28


   Kierownik Adm. Osiedla

  •  Krzysztof Siedlecki

   Z-ca Kierownika Adm.

  •  Dorota Truszkowska  

 Telefony:

Administracja Osiedla:     24 262-02-78

                                             24 262-85-01      

Zgłaszanie bieżących prac konserwacyjno naprawczych (w godzinach pracy Administracji):         

        Administracja Osiedla:      24 262-02-78

                                               24 262-85-01      

        Zakład konserwacyjny:       24 263-95-60  

Zgłaszanie awarii dźwigów, domofonów, anten RTV (w godzinach pracy Administracji):         

        Administracja Osiedla:      24 262-02-78

                                               24 262-85-01      

Pogotowie dźwigowe:         602 474 209

Pogotowie awaryjne(poza godzinami pracy administracji):                                                +48 602 724 688                                                         +48 698 965 493

  

   Godziny funkcjonowania administracji:

  •  Poniedziałek    7:00 - 15:00
  •  Wtorek              7:00 - 15:00
  •  Środa                9:00 - 17:00
  •  Czwartek          7:00 - 15:00
  •  Piątek               7:00 - 15:00
Adresy budynków PSM L-W administrowane przez Administrację Osiedla "Łukasiewicza" 
 


Budynki mieszkalne przy ulicy:

  • Batalionów Chłopskich 3, 5, 5/1, 9
  • Dobrzyńska 21
  • Gałczyńskiego 14
  • Królowej Jadwigi 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11
  • Łukasiewicza 7, 9, 22, 22/1, 26, 30
  • Miodowa 10, 16
  • Morykoniego 1, 2, 3, 5
  • Pszczela 1
  • Zgliczyńskiego 1, 1/1, 2, 3, 4/1, 5, 5/1, 5/2, 6, 9, 10, 12

Pawilony usługowe wolnostojące przy ulicy:

  • Batalionów Chłopskich 7
  • Łukasiewicza 9c
  • Łukasiewicza 24
  • Łukasiewicza 28

Bezpośrednim administrowaniem zasobów zajmuje się Administracja Osiedla, która wykonuje swoje zadania w szczególności poprzez:

  • dokonywanie okresowych przeglądów technicznych zasobów oraz określanie potrzeb remontowych,
  • utrzymanie w należytym stanie technicznym zasobów poprzez dokonywanie remontów i konserwacji,
  • obsługę użytkowników lokali,
  • zapewnienie ogrzewania, dostawy zimnej i ciepłej wody, energii elektrycznej, gazu w budynkach wyposażonych w gaz przewodowy oraz interweniowania u dostawców w przypadku wystąpienia zakłóceń,
  • wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy budynków, w których jest taki wymóg,
  • zapewnienie oświetlenia części i pomieszczeń wspólnych w budynkach,
  • przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji oraz deratyzacji w pomieszczeniach wspólnych budynku oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu estetycznego w budynku (za wyjątkiem sprzątania klatek schodowych w zakresie należącym do użytkowników) oraz w otoczenia ,
  • oznaczenie numeracji nieruchomości budynkowej, lokalu, klatki schodowej, kondygnacji,
  • zapewnienie odpowiednich pomieszczeń i pojemników do gromadzenia nieczystości stałych i usuwania odpadów,
  • współpracę z organami samorządowymi, reprezentującymi członków.