Zarząd
-
Zarząd składa się z trzech osób, w tym z prezesa i jego zastępcy lub prezesa i dwóch zastępców, wybranych przez Radę Nadzorczą, spośród członków Spółdzielni mających wykształcenie wyższe. Prezes ma prawo wnioskowania kandydatów na pozostałych członków Zarządu.
-
Wybór Zarządu może nastąpić w drodze konkursu, którego warunki ustala Rada Nadzorcza. Przewodniczący Rady Nadzorczej reprezentuje Spółdzielnię w stosunkach pomiędzy członkami Zarządu a Spółdzielnią.
-
Rada Nadzorcza może w każdym czasie odwołać członków Zarządu.
-
Zarząd kieruje działalnością Spółdzielni oraz reprezentuje ją na zewnątrz.
Zarząd Płockiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Płocku od dnia 29.01.2021 r. działa w trzyosobowym n/w składzie:
- Mariusz Pakulski - Prezes Zarządu
- Agnieszka Kuświk - Zastępca Prezesa
- Zofia Grażyna Kędzierska - Członek Zarządu ds. Zarządzania Nieruchomościami
natomiast od dnia 28.08.2021 r. w składzie:
- Mariusz Pakulski - Prezes Zarządu
- Agnieszka Kuświk - Zastępca Prezesa Zarządu
- Elżbieta Czerwińska - Członek Zarządu
Rok 2024
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2023 r » zobacz
Rok 2023
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2022 r » zobacz
Rok 2022
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2021 r » zobacz
Rok 2021
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2020 r » zobacz
Rok 2020
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2019 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2020 r » kierunki
Rok 2019
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2018 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2019 r » kierunki
Rok 2018
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2017 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2018 r » kierunki
Rok 2017
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2016 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2017 r » kierunki
Rok 2016
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2015 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2016 r » kierunki
Rok 2015
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2014 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2015 r » kierunki
Rok 2014
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni w 2013 r » zobacz
- Kierunki pracy Spółdzielni w 2014 r » kierunki
Zarząd pracuje kolegialnie na odbywanych okresowo posiedzeniach. W okresie pomiędzy posiedzeniami Zarząd wykonuje swoje funkcje w ramach podziału czynności pomiędzy członkami Zarządu. Podział czynności pomiędzy członkami Zarządu, sprawy zastrzeżone do decyzji kolegialnych, tryb obradowania i podejmowania uchwał oraz inne sprawy organizacyjne określa regulamin Zarządu uchwalony przez Radę Nadzorczą..
Do kompetencji Zarządu należy podejmowanie wszelkich decyzji nie zastrzeżonych w ustawie lub statucie innym organom Spółdzielni, a w szczególności:
- podejmowanie decyzji w sprawach przyjęcia członków do Spółdzielni, dokonywanie wyboru na członka Spółdzielni zgodnie z § 7 ust. 1 oraz ustanawianie praw do lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, a także zawieranie umów najmu lokali użytkowych, garaży i lokali mieszkalnych,
- sporządzanie projektów planów finansowo - gospodarczych i programów działalności społecznej, oświatowej i kulturalnej,
- prowadzenie gospodarki Spółdzielni w ramach uchwalonych planów i wykonywanie związanych z tym czynności organizacyjnych i finansowych,
- zabezpieczenie majątku Spółdzielni,
- sporządzanie rocznych sprawozdań i sprawozdań finansowych oraz przedkładanie do zatwierdzania Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni,
- zwoływanie Walnego Zgromadzenie Spółdzielni,
- zaciąganie kredytów bankowych i innych zobowiązań,
- udzielanie pełnomocnictw,
- współdziałanie z samorządem terytorialnym, organami administracji państwowej oraz organizacjami społecznymi i gospodarczymi.
- ustalanie jednostkowych stawek opłat, nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów, za korzystanie z mienia Spółdzielni, za usługi i pozostałe świadczenia.
Zarząd składa roczne sprawozdanie ze swojej działalności Radzie Nadzorczej oraz Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni.